Přejít k obsahu webu
Pavel Semerád
Naučím vás používat manažerské účetnictví a lépe se rozhodovat
  • Úvod
  • Blog
  • Knihy
  • Videa
  • MBA studium
  • Kontakt

Štítek: Cenotvorba

Manažerko/Praxe

Jak ustát tlak na snížení ceny ze strany zákazníka?

Publikováno 10. 3. 2024 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Tlačí vás zákazníci s cenou dolů a chtějí po vás slevy? Jak se tomu bránit a necítit se u toho blbě? Sleva je totiž odměna za chtěné chování.

Manažerko/Praxe

Kdy se vám vyplatí prodávat i pod cenou?

Publikováno 7. 3. 2024 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Kdybych vám řekl, že mi máte dodat výrobek nebo službu za cenu, která bude nižší než vaše (výrobní) náklady, pravděpodobně byste se mnou vyrazili dveře. A to je...

Nejnovější příspěvky

  • Jak ustát tlak na snížení ceny ze strany zákazníka?
  • Kdy se vám vyplatí prodávat i pod cenou?
  • Jaký je rozdíl mezi finančním a manažerským účetnictvím?
  • Proč vám pro rozhodování nestačí finanční účetnictví?

Hledání podle klíčových slov

Cenotvorba Finanční účetnictví Manažerské účetnictví Rozhodování Slevy
© 2025 Pavel Semerád
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Před tím než začnete číst...
bych potřeboval váš souhlas s používáním souborů cookies. Máte právo i odmítnout a pokračovat ve čtení. Tak praví zákon.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}